Kľuková remenice a rozvodový remeň býva častým problémom u motorov 1.8T pri zvýšení výkonu. Sériovej uchytenie je bohužiaľ dosť poddimenzované, čo má z následok, že vo vysokých otáčkach môže dôjsť k jeho deštrukcii. To môže mať katastrofálne následky pre motor v podobe ohnutých ventilov, zničených piestov atp. Tento skrutku od ARP poskytuje oveľa väčšiu silu v ťahu a oveľa väčšiu upínaciu silu, nehrozí tak jeho rozlomeniu prípadné zničenie závitu. Spoločne so skrutkou na vačkové koleso tak od ARP zaisťujú oveľa lepšie a presnejšie načasovanie.
• Zvýšenie upínacie sily na vačkovom bicykli o 10%. • Mimoriadne konzistentné upínacie zaťaženie. • Vyrobené v USA s presnými toleranciami. • Opakovane použiteľné, na rozdiel od sériového.